Inspektora do spraw osobowo-kancelaryjnych i obsługi sekretariatu

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Koszalinie poszukuje pracownika na stanowisko

Inspektora do spraw osobowo-kancelaryjnych i obsługi sekretariatu.

 Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office (Word, Excel)
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność nawiązywania kontaktów
  • odporność na stres

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy na podanym stanowisku powinny przesłać CV oraz list motywacyjny na adres:
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 136,  75-613 Koszalin,
lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu pokój nr 15 II piętro,  
lub przesłać na adres e-mail: womp@womp.koszalin.pl

 

Ogłoszenie.pdf

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.pdf

Wytworzył:
Udostępnił:
Wybieralski Wiktor
(2024-08-30 11:34:38)
Ostatnio zmodyfikował:
Wybieralski Wiktor
(2024-09-06 12:47:14)