Inspektora do spraw osobowo-kancelaryjnych i obsługi sekretariatu
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Koszalinie poszukuje pracownika na stanowisko
Inspektora do spraw osobowo-kancelaryjnych i obsługi sekretariatu.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office (Word, Excel)
- dobra organizacja pracy
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- odporność na stres
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy na podanym stanowisku powinny przesłać CV oraz list motywacyjny na adres:
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin,
lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu pokój nr 15 II piętro,
lub przesłać na adres e-mail: womp@womp.koszalin.pl
Wytworzył:
Udostępnił:
Wybieralski Wiktor
(2024-08-30 11:34:38)
Ostatnio
zmodyfikował:
Wybieralski Wiktor
(2024-09-06 12:47:14)